קרוז מאורגן לניו זילנד ואוסטרליה
- יומיים של סיורים בעיר הטרופית קיירנס לרבות ביקור בפארק האבוריג'יני וכן מופע פולקלור אבוריג'יני אותנטי
- ביקור בשונית המחסום, שונית האלמוגים הגדולה בעולם
- ביקור בקייפ טריביוליישן, מעשרת החופים היפים בעולם!
- ביקור ביער הגשם של דיינטרי, העתיק ביותר בעולם!
- ביקור בקניון מוסמן המיוחד, שייט על נהר הדיינטרי
קרוז בן חמישה עשר ימים בספינת אהבה האיכותית נורדאם מקבוצת הולנד אמריקה בשיטת "הכל כלול"***
- בספינה פנסיון מלא בשיטת "הכל כלול"***
- אירוח בספינה בתאים פנימיים בתפוסה זוגית
- רופא צמוד בספינה לכל מהלך השייט
- מלונות 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון**
- מדריך ישראלי מהטובים בארץ!
- הרצאות איכות ע"י מדריך הקבוצה במהלך השייט
- אוטובוס תיירותי בכל מהלך הטיול
- סבלות מזוודות
- מיסי נמל, דלק ובטחון בארץ ובחו"ל (נכון לינואר 2019), דמי רישום וכן תשר לנותני השירותים בחו"ל (למעט בספינה)**
- ביטוח נסיעות וביטול (בכפוף לפוליסה ותנאי התקשרות)
- מפגש קבוצה לפני היציאה
- דנידן – "העיר הסקוטית" של ניו זילנד
- חצי האי אוטאגו: ביקור בשמורה פרטית המגדלת את הפינגווין צהוב העין הנדיר וכן כלבי ים ויונקים ימיים אחרים
- ביקור במרכז המבקרים של ציפור האלבטרוס המלכותי
- שייט בארץ הפיורדים: פיורד לנד, וכן במילפורד סאונד
- כרייסטצ'רץ'- בירת האי הדרומי לרבות הגנים הבוטניים
- ביקור במרכז האנטרקטי הבינלאומי
- אזור היין, הערים בלנהיים, פיקטון וטעימת יין
טיסות בחברת סינגפור איירליינס הנחשבת לטובה בעולם!!!
הטיסה במסלול הטיסות הקצר ביותר בשילוב 2 לילות ויומיים של סיורים בסינגפור האטרקטיבית!
אצלנו לא תגיעו ליעד אחרי 3 ימי טיסה!!!
אצלנו תתחילו את הטיול רעננים!
באוסטרליה:
- יום מלא באי טסמניה אחד מששת חלקי אוסטרליה, לרבות ביקור במושבת העונשין,פורט ארתור, שייט ל"אי המתים" וביקור בבית הכלא, בית המפקד ועוד…
- יומיים של סיורים בסידני לרבות עליה למגדל סידני, ביקור בחופים וברובע הסיני
- יום טיול בהרים הכחולים לרבות נסיעה ברכבל וברכבת השיניים מהתלולות בעולם, וכן בפארק חיות הבר
- סיורים בעיר מלבורן לרבות עליה למגדל יוריקה
- סיור בעיר, הרובע הסיני, תצפית מהר פייבר
- ביקור בשתי בועות הזכוכית הענקיות הייחודיות: "יער הערפל" וכן, "גנים במפרץ"
- העפלה למרומי מלון מרינה ביי לתצפיות יום ולילה מדהימות
- רכבל מעל המיצר הימי לביקור באי סנטוזה
- ביקור באקווריום הימי הייחודי
בניו זילנד:
- סיור ברוטורואה וביקורים במרכז התרבות המאורית
- תצוגת כבשים וכלבי רועים והמרכז החקלאי
- אגם רוטורואה – תופעות טבע וולקניות וגייזרים חמים
- המפעל הגיאו-תרמי ליצור חשמל
- מערות וואיטומו – שייט לתצפית בזחלים הזוהרים
- אוקלנד – סיורים בעיר ותצפית מהר עדן
- סיור בעיירה טאופו וכן שייט בסירת ג'ט באגם טאופו
- תצפית על מפלי הוקה
- העיר נפייר שהייתה למרכז הארט דקו העולמי!
- ספארי ברכבי שטח בפארק קייפ קידנפרס
- מושבת הסולות הענקיות במפרץ הוק
- ביקור בוולינגטון לרבות הר ויקטוריה ועליה ברכבל לביקור בגנים הבוטניים
* המחיר הינו לאדם בחדר זוגי בתפוסה זוגית.
* המחיר אינו כולל אשרות כניסה.
* הסיורים/הפעילויות המוצעות במהלך העגינות בשייט כלולות במחיר החבילה.
* דמי הרישום שעלותם 300 $, הכלולים כבר במחיר החבילה ואשר לא יוחזרו בשום מקרה, מאפשרים לבטל את הטיול עד 45 ימי עבודה לפני יציאת הטיול, בכפוף לתקנון וההערות החשובות בסוף המסלול.
ט.ל.ח.
תאריכי יציאה:
17.11.19, 7.2.20
מדריך מתוכנן: נעם פורת / נורית ריטר
מחיר למזומן:
מ- 8,880 $
לאשראי בשקלים:
מ- 913 $ 10X
קרוז לניו זילנד ואוסטרליה הינו טיול של פעם בחיים!
בבואכם להשוות בין מסלולים שונים, חשוב מאד לקרוא את השורות הבאות:
ניו זילנד ואוסטרליה הינן מדינות מדהימות ומרתקות הנמצאות באמת ב"סוף העולם"…
קהל המטיילים הבוחר לטוס ליעדים אלו מבין כי לפניהם "חוויה של פעם בחיים", ומן הראוי שחוויה זו תאורגן ותבוצע על הצד הטוב ביותר…
בשל המרחק הרב של מדינות אלו (יותר מ- 16,320 קילומטר!), השיקולים בדבר חברת התעופה עמה טסים, משך זמני הטיסות ומשך זמן ההמתנות המצטבר בשדות התעופה, הינם מהראשונים והחשובים ביותר לבחינה, אשר התעלמות מהם עלולה להוביל לכך שהמטייל ימצא עצמו מתחיל את הטיול עייף, תשוש, סובל מ"ג'טלג" (Jet lag), לאחר סך מצטבר של טיסות והמתנות בשדות תעופה שיכול להגיע בין 48-60 שעות ואף יותר (!)…
מניסיון עבר של מטיילינו, כשמתחילים טיול בצורה שכזו – לוקח מספר ימים לא מבוטל "להתאפס בחזרה", דבר שגורם להחמצת הנעשה בימים הראשונים של הטיול.
אז בואו נעשה לכם סדר….
השיקול הראשון – עם איזו חברת תעופה טסים ליעד?
ככל שמשך הטיסה ליעד ארוך יותר, כך עולה חשיבות חברת התעופה עמה טסים (הדבר מתבטא בנוחיות המושבים, נוחיות המטוס, איכות השירות, רמת האוכל וכיו"ב). כיוון שהטיסה לניו זילנד היא מהארוכות שיש – חשוב שחברת התעופה עמה טסים תהיה טובה מאוד!!! (שלא כמו בטיסות קצרות לאירופה בהן מותר "להתגמש"…). אז בלי יותר מדי הקדמות ומלים מיותרות… אנו בנוה אקדמיה טסים עם חברת סינגפור איירלנס – החברה הטובה בעולם!
השיקול השני – האם אפשר "לשבור" טיסה כזו ארוכה וללון בדרך?
כפי שכבר ציינו, טיסות לניו זילנד אשר אינן מביאות בחשבון את רווחתו של המטייל כמטרה ראשונה – יכולות להגיע לסך מצטבר שיכול להגיע בין 48-60 שעות ואף יותר של טיסות והמתנות בשדות התעופה! וזאת על פני שלושה-ארבעה ימים!!!
אחד השיקולים החשובים ביותר הוא, האם אפשר "לשבור" את רצף הטיסות הנ"ל, לעצור ללינה וביקורים ביעד משנה בדרככם לניו זילנד.
"שבירה" כזו יוצרת מצב שרצף הטיסות החדש אינו ארוך מידי ו/או קשה מידי, במצב כזה המטייל מצליח להתאושש כהלכה בעת העצירה והלינה ביעד הביניים ובנוסף – באם היעד אטרקטיבי, יש לנוסע גם ערך רב מבחינה טיולית.
אנו בנוה אקדמיה לא חוסכים בכסף על חשבון נוחיות ובריאות מטיילנו, לפיכך שברנו את רצף הטיסות הארוך בדיוק באמצען וזאת על ידי עצירה של ארבעה ימים בסינגפור. במהלך עצירה זו הנוסע זוכה למנוחה של שלושה לילות מלון, ובנוסף כמובן, הנוסע נהנה משלושה ימים מלאים של סיורים באי סינגפור האטרקטיבי ובאי סנטוזה (הפנינה של סינגפור), ובכך אנו פותרים עבור מטיילנו את בעיית הטיסה הארוכה ובעצם מביאים את מטיילנו לתחילתו של הטיול / קרוז בניו זילנד כשהם רעננים!
השיקול השלישי – האם מדובר בטיסות יום או לילה?
להרבה יעדים בעולם ניתן לטוס בטיסות יום או לילה.
דוגמה רלוונטית לעניינינו – ניתן לבחור לטוס מסינגפור, או מהונג קונג לניו-זילנד, בטיסת יום או בטיסת לילה.
מניסיוננו בן ה-20 שנה, טיסות לילה הינן קשות בהרבה (בשל עייפות הנובעת מהרגל השעון הביולוגי) ולפיכך פחות מבוקשות ולעיתים אף יותר זולות. למי טיסה שכזו כן טובה? ניחשתם נכון – לחברת הטיולים המאורגנים שקונה את הטיסה בדר"כ יותר בזול וגם חוסכת לילה במלון על חשבון מטייליה… המטיילים לעומת זאת מגיעים ליעד (או ליעד הביניים) בשעות היום, לאחר טיסת לילה ממושכת (10 שעות), עייפים ותשושים.
אנו בנוה אקדמיה לא חוסכים על נוחיות ובריאות מטיילינו, בשל כך בחרנו לטוס מסינגפור לניו זילנד בטיסת יום. מטיילינו מגיעים ישירות לניו זילנד בערב, לאחר שישנו לילה כמו שצריך בסינגפור. ישנים ומתרעננים במלון בניו זילנד וקמים יום למחרת לתחילת הטיול כמו שצריך!
נשמע טוב? גם אנחנו וגם מטיילינו חושבים כך!
השיקול הרביעי והחשוב מכל – מהו מסלול הטיסה ומשך זמן הטיסות וההמתנות המצטבר ליעד?
לא חשוב באיזו דרך נבחר לטוס לניו זילנד – כל הדרכים יהיו מורכבים משני קטעים כבני 10 שעות ומעלה כל אחד (כמו לטוס פעמיים לארצות הברית!) ובדרך כלל, קטע אחד נוסף בן 4 שעות. באם תבחרו לטוס את כל הטיסות הללו ברצף, יש להוסיף לחישוב מספר המתנות מייגעות שכל אחת מהן בת מספר שעות בשדות התעופה… בחישובכם תגיעו בקלות לשלושה-ארבעה ימים קשים ומייגעים…
מסובך להבנה? צודקים… אז בוא ניתן דוגמא…
הבה נבחן מסלול טיסה אפשרי לטיול בניו זילנד הטס דרך הונג קונג.
הטיסה ליעד יוצאת מת"א אל עבר הונג קונג בערבו של היום הראשון, ומשם ממשיכה לאוקלנד שבניו זילנד (כדי להתחיל את הטיול).
הטיסה מתל אביב להונג קונג יוצאת בערבו של היום הראשון, זוהי טיסת לילה. הטיסה כ- 10.5 שעות. בצהרי היום השני בעת שמגיעים להונג קונג, יש אפשרות לעשות סיור קצר בעיר, ואז… מגיעים לטרמינל בצהריים, 3 שעות לפני הטיסה ומשם ממריאים שנית לקראת ערב אל העיר אוקלנד שביו זילנד. הטיסה היא שוב טיסת לילה כבת 10 שעות הנוחתת באוקלנד ביום השלישי של הטיול.
האם כך היית רוצה להתחיל את טיולך???
דעו כי כאשר הוצאנו בעבר טיסות ו/או כשאנו נאלצים בלית ברירה לטוס במסלול טיסה שכזה (או מסלול טיסה דרך בנגקוק), נוסעינו הגיעו לתחילתו של הטיול עייפים ורצוצים, ונדרשו להם מספר ימים "להתאושש ולהתאפס על עצמם"…
דרך נוספת להגיע לאוסטרליה / ניו זילנד היא לטוס דרך סיאול, ולקיים שם עצירה בת יום לצורך התאוששות וצבירת כח. יש להביא בחשבון כי בעונות המתאימות והמבוקשות ביותר לטיולי הקרוז לניו זילנד ואוסטרליה מנובמבר עד מרץ, מזג האויר בסיאול הינו קר מאד וסיור עיר – כל שכן שהייה ביעד זה בעונה המדוברת, אינה חוויה מרנינה ביותר… ובכן, איך נכון לעשות?…
אנחנו לעומת זאת תכננו עבור מטיילינו את הדרך הטובה ביותר לטוס לניו זילנד, כשאנו "שוברים ומחלקים" את הטיסה הארוכה והמעייפת הזו למספר חלקים!
מטיילינו טסים מהארץ בבוקר דרך מוסקבה או אירופה, ממתינים המתנה קצרה יחסית ומשם טסים במשך כ-10 שעות בחברת התעופה הטובה בעולם (סינגפור איירליינס) ישירות לסינגפור – בלי שום המתנות מייגעות בשדות תעופה! עם הגעתם לסינגפור כבר בבוקרו של היום השני! מטיילנו נהנים משלושה לילות של מנוחה במלון מכובד בסינגפור וכמובן מביקור בן שלושה ימים מלאים ביעד אטרקטיבי זה (סינגפור היא עיר מרתקת ויפה מאד, וכך גם האי סנטוזה – הפנינה של סינגפור ולביקור בהן ערך מוסף גבוה!) בסיומו של היום השלישי בסינגפור חוזרים למלון, ישנים כבר לילה שלישי כמו שצריך, מתרעננים, צוברים כוחות, ולמחרת בבוקר טסים ישירות לניו זילנד, (שוב פעם בטיסת בוקר) גם הפעם בלי שום המתנות מיותרות בשדות תעופה, ומגיעים לעת ערב לשינה והתרעננות במלון. אין כל פלא שלמחרת בבוקר מטיילינו קמים רעננים לתחילתו של הטיול / קרוז המדהים שלנו בניו זילנד!
בנוסף…
- במסלולנו זה יש לפחות ארבעה עד שישה ימי טיול יותר מכל מסלול אחר לניו זילנד ואוסטרליה המוצע למכירה בארץ! הידעתם שכל יום טיול כזה עולה בסביבות 370 $!!!
- הטיסה בחברת סינגפור איירליינס עולה כ- 1000 $ יותר מכל אלטרנטיבה אחרת – מה שהופך את מחיר הטיול שלנו לניו זילנד ואוסטרליה שהינו אטרקטיבי מלכתחילה לאטרקטיבי אף הרבה יותר!
- בתי המלון המשולבים בחלק היבשתי הינם ברמה של ארבעה כוכבים! לידיעתכם מחירם של בתי מלון 4 כוכבים יכול לעיתים אף להיות כפול ממחירם של בתי מלון 3 כוכבים! הפרש זה יכול להגיע במסלולנו ל- 800 $!
- הטיול שלנו ארוך יותר מכל הטיולים הנמכרים בארץ וזאת ב – יומיים עד ארבעה ימים! לעובדה זו כמובן, חשיבות מכרעת על איכות הטיול.
- הטיול שלנו גם כולל ביטוח נסיעות איכותי וביטול. ביטוח שכזה, אותו תצטרכו לרכוש, עולה כסף רב והרי לכם חסכון רציני!