MENUMENU
  • youtube
  • 03-5101555
  • [email protected]
Neve Academia
MENUMENU
  • בית
  • המומלצים שלנו
  • טיולים מאורגנים
    • דרום אמריקה
      • אקוודור
      • ארגנטינה
      • בוליביה
      • ברזיל
      • פרו
      • צ'ילה
      • קובה
      • קולומביה
      • קוסטה ריקה
    • צפון אמריקה
      • ארה"ב
      • הקריביים
    • אוסטרליה וניו-זילנד
      • אוסטרליה
      • ניו זילנד
    • טיולים וקרוזים מאורגנים לאפריקה
      • דרום אפריקה
      • קניה
    • אסיה
      • אינדונזיה
      • בורמה
      • הודו
      • הונג קונג
      • ויאטנם
      • יפן
      • לאוס
      • נפאל
      • סין
      • סינגפור
      • סרי לנקה
      • קוריאה
      • קמבודיה
      • תאילנד
    • אירופה
      • אוסטריה
      • אזרביג'אן
      • איטליה
      • איסלנד
      • אירלנד
      • אלבניה
      • ארמניה
      • בולגריה
      • בלגיה
      • גיאורגיה
      • גרמניה
      • דנמרק
      • הולנד
      • יוון
      • לפלנד
      • מונטנגרו
      • מקדוניה
      • נורבגיה
      • ספרד
      • פורטוגל
      • פינלנד
      • צרפת
      • רוסיה
      • שבדיה
      • שוויץ
  • קרוזים מאורגנים
  • אודותינו
  • המדריכים שלנו
  • מכתבי תודה
  • חיפוש באתר
  • תקנון טיולים רגילים

תנאי ההתקשרות ופרטים חשובים אלו נמצאים בבקרה של “אמון הציבור”. “אמון הציבור” הינו גוף הפועל למען הגינות צרכנית

 תנאי ההתקשרות והפרטים החשובים הנוגעים להרשמה לטיול, סדרי תשלום וכו’…

נוסע יקר,

אנו שמחים שבחרת בטיול של נוה אקדמיה. לפניך פרטים אשר חשוב לנו ליידע אותך לגביהם מהתנאים הכללים של החברה. הרשמתו של נוסע לטיול של נוה אקדמיה (2001) בע”מ (להלן: נוה אקדמיה), מהווה את הסכמתו המלאה והמפורשת לכל תנאי ההשתתפות בטיולים והתנאים הכללים של החברה.

אנו ממליצים לך הנוסע לקרוא בקפידה את התנאים והנהלים המובאים כאן לידיעתך, אשר מהווים חלק בלתי נפרד מההתקשרות שלך עם חברת נוה אקדמיה.

הרשמה, תשלום, ביטול, דחיית טיול

הרשמת נוסע לטיולי החברה תעשה במשרד החברה, משכך כל הנוסעים מוזמנים בזאת למשרדנו לטובת ביצוע הרשמה. נוסעים המעדיפים להירשם באמצעים אחרים בשל טעמי נוחות אישית ו/או מרחק, מצהירים כי הוזמנו למשרד החברה לטובת ביצוע הרשמה, אך העדיפו לבצע הרשמה מרחוק לאחר קבלת כל המידע ולאחר קבלת תשובות מלאות לכל שאלותיהם בקשר לטיול המאורגן ו/או הסכם ההתקשרות, וזאת בגמירות דעת מלאה. כל נוסע הנרשם לטיול הינו נוסע עצמאי, העושה זאת על דעתו האישית בלבד ואשר אינה תלויה ו/או נסמכת על גורמים חיצוניים כלשהם ו/או נסיבות כלשהן, פרט ליציאתו לטיול.

כל נוסע הנרשם לטיול, חייב לספק למשרד פרטים מלאים: שם פרטי ושם משפחה, טלפון להתקשרות, שם הטיול ומועדו, וכן פרטים של כרטיס אשראי, תוקף הכרטיס, ת.ז. וכתובת מלאה. מסירת פרטים אלו מהווה אישור כי הנוסע נתן את הסכמתו המלאה להירשם וכן להשתתף בטיול וכן נתן את הסכמתו לתנאי ההתקשרות דנן לרבות תשלום כל התשלומים החלים עליו עבור הטיול ודמי הביטול. כל נוסע הנרשם לאחד הטיולים חייב לשלם מקדמה הכוללת גם דמי רישום בסך שלא יפחת מ- 47 $. דמי הביטול שייגבו בעסקאות יהיו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. כרטיס האשראי ישמש כאמצעי התשלום המרכזי בעסקה אלא אם סוכם אחרת. במידה וסוכם על אמצעי תשלום אחר (כגון המחאות דחויות) ישמש כרטיס האשראי כאמצעי להבטחת תשלומיו של הלקוח עבור עלות הטיול ו/או דמי הביטול. במידה והלקוח לא ישלם את התשלומים עליהם הסכים והתחייב, אם מבחינת סך הסכום, אם מבחינת המועד ואם מבחינת תשלום דמי הביטול, רשאית החברה לחייב את כרטיס האשראי שלו וזאת תוך מתן הודעה ללקוח. הלקוח נותן בזאת הן לנוה אקדמיה והן לחברת האשראי את הסכמתו הבלתי חוזרת לחייב את כרטיס האשראי שלו בגין עלות העסקה וכן בגין סכום דמי הביטול כקבוע בחוזה זה ובחוק הגנת הצרכן. הודעת הביטול ע”י הנוסע תעשה באחריותו בלבד, ועל הנוסע לוודא כי חברת נוה אקדמיה קיבלה את הודעתו. הנוסע מצהיר כי הוא יודע ומסכים לכך כי לא יאוחר מ- 24 שעות מרגע מסירת פרטי כרטיס אשראי לחברה באחריותו לדאוג שהחברה תקבל את טופס ההרשמה חתום על ידו. באם לא יעשה כן, החברה תהיה רשאית למכור את המקום לכל המעוניין. אין אפשרות לדחות טיול. דין דחיית טיול הינו כדין ביטול וכל תנאי הביטול חלים עליו. בסעיף תנאי ביטול עסקה מצויינת עלות דמי הביטול בהתאם למספר ימי הטיול. לאור ניסיוננו אנו מבקשים וממליצים לכל הנרשמים לטיול לעשות מיד עם הרשמתם, ביטוח נסיעות לחו”ל, הכולל גם ביטוח ביטול לתקופה של מספר הימים הקריטיים לפני יום יציאת הטיול. שימו לב! בטיולים מסוימים, הטיול כולל גם טיסות / שייט אשר החברה חייבת להתחייב עליהן זמן רב מראש. במקרים אלו, נוסע המבטל הרשמתו, ישלם בנוסף לדמי הביטול המפורסמים, גם דמי ביטול על הכרטיסים עליהם התחייבה החברה לפי התעריפים המתחייבים מחוקי הביטול של חברות התעופה / השייט. יש לקחת בחשבון כי דמי ביטול אלו יכולים להגיע לפעמים למלוא עלות הכרטיס. הנוסע מאשר בזאת בהרשמתו ובמסירת פרטיו, כי הוא נותן לחברה את הסכמתו לשלוח לו מעת לעת את פרסומי החברה מכל סוג שהוא, בדבר דואר ו/או בדרך ממוחשבת.

תנאי ביטול עסקה

בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו השירות אמור להינתן. במקרה כזה תשיב החברה את כספי הנוסע, למעט דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם, והכל בהתאם לחוק. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום קבלת מסמכי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. לפי חוק הגנת הצרכן “עסקת מכר מרחוק” מוגדרת כהתקשרות בעסקה, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה. לפי החוק הנ”ל, “שיווק מרחוק” מוגדר כפניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים. יודגש כי עסקה שלא התבצעה בעקבות שיווק מרחוק, לא תחשב כעסקת מכר מרחוק. יודגש שוב, כי הרשמת נוסע לטיולי החברה תעשה במשרד החברה. כל הנוסעים מוזמנים למשרד החברה לטובת ביצוע הרשמה. נוסע המעדיף להירשם באמצעים אחרים בשל טעמי נוחות אישית ו/או מרחק, מצהיר כי הוזמן למשרד החברה לטובת ביצוע הרשמה, אך העדיף להירשם מרחוק לאחר קבלת כל המידע ולאחר קבלת תשובות מלאות לכל שאלותיהם בקשר לטיול המאורגן ו/או הסכם ההתקשרות, וזאת בגמירות דעת מלאה.

בעסקה פרונטלית הצרכן יהיה רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות תוך 14 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד תחילת השירות. במקרה כזה, תשיב  החברה את כספי הנוסע, למעט דמי ביטול בסך  5% ממחיר העסקה או 100 ש”ח  לפי הנמוך מביניהם, והכל בהתאם לחוק.

דרכי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן, הודעת ביטול עסקה יכולה להיעשות באמצעות משלוח פקס, משלוח בדואר רשום, משלוח בדואר אלקטרוני וכן באמצעות הטלפון הייעודי לעניין ביטול עסקאות שמספרו הינו 03-9694587. במידה והודעת ביטול העסקה תעשה באמצעות הטלפון הייעודי לעניין ביטול עסקאות, ובשל העובדה שהחברה מזמינה שירותים מספקים בחו”ל, על הלקוח המבטל לציין פרטים מזהים כדלקמן: שם הנוסע, שם הטיול המאורגן שרכש, מספר דרכון הנוסע וכן מספר ההזמנה. על אף הנ”ל, נוה אקדמיה ממליצה כי הודעת הביטול תעשה בכתב, וזאת בשל מורכבות העסקה ולצורך תיעוד.

לכל ביטול שיעשה החל מ- 14 יום ואילך מיום עשיית העסקה יחולו הכללים הבאים, למעט אם צוין אחרת במסלול הטיול:

בטיולי החברה הקצרים, שאורכם 7 ימים או פחות: ביטול של עד 45 ימי עבודה מלאים (לעניין ימים מלאים ראה הגדרה בהמשך) לפני יום יציאת הטיול יגרור דמי ביטול בסך של 47 $ אשר לא יוחזרו בשום מקרה. ביטול הטיול פחות מ- 45 ימי עבודה מלאים עד 29 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יגרור דמי ביטול בסך 600 $ ועוד 47 $ ובסה”כ 647 $. ביטול של פחות מ-29 ימי עבודה מלאים עד 15 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יחולו דמי ביטול בסך 80% ממחיר הטיול. הודעת ביטול במהלך 14 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, תחייב דמי ביטול בסך 95% ממחיר הטיול.

בטיולים שאורכם בין 8 ימים עד 11 ימים: ביטול של עד 45 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול יגרור דמי ביטול בסך של 150 $ אשר לא יוחזרו בשום מקרה. ביטול של פחות מ- 45 ימי עבודה מלאים ועד 29 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יגרור דמי ביטול בסך 900 $ ועוד 150 $ ובסה”כ 1,050 $. ביטול של פחות מ- 29 ימי עבודה מלאים ועד 15 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יגרור דמי ביטול בסך 80% ממחיר הטיול. הודעת ביטול במהלך 14 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, תחייב דמי ביטול בסך 95% ממחיר הטיול.

בטיולים שאורכם 12 יום ואילך: ביטול של עד 45 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול יגרור דמי ביטול בסך של 300 $ אשר לא יוחזרו בשום מקרה. ביטול של פחות מ- 45 ימי עבודה מלאים ועד 29 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יגרור דמי ביטול בסך 1,600 $ ועוד 300 $ ובסה”כ 1,900 $. ביטול הטיול פחות מ- 29 ימי עבודה מלאים ועד 15 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול, יחולו דמי ביטול בסך 80% ממחיר הטיול. הודעת ביטול במהלך 14 ימי עבודה מלאים לפני יום יציאת הטיול תחייב דמי ביטול בסך 95% ממחיר הטיול.

ביטול נסיעה במקרה של אחד משני נוסעים אשר נרשמו יחד: במקרה שבו שני נוסעים אשר נרשמו ביחד לאותו טיול, ללינה באותו חדר ואחד מן השניים החליט לבטל את הטיול, החברה תעשה מאמץ למצוא שותפ/ה אחר/ת לחדר במקום הנוסע שהחליט לבטל. במידה והחברה לא תמצא שותפ/ה, ישלם המבטל בנוסף לדמי ביטול גם את התוספת עבור חדר יחיד הנקובה לטיול זה. במידה ואחד מהנוסעים ידרוש להתפצל משותפו/תו לחדר בעת הטיול עצמו – ישלם הנוסע הדורש את הפיצול גם את התוספת עבור חדר היחיד של שותפו/תו. בעת ביטול בשל מוות של נוסע או של בן משפחה מדרגה ראשונה, תפעל החברה ככל יכולתה מול הספקים בכדי לגבות דמי ביטול מופחתים, בהתאם לנסיבות ובכפוף להצגת מסמכים רלוונטיים על ידי הנוסעים.

בטיולים בהם משולב שייט: תנאי ביטול השייט יפורסמו במסלול הטיול. סכום דמי ביטול השייט המפורסם במסלול הטיול יצורפו לדמי הביטול הקבועים ב”דף הפרטים החשובים הנוגעים להרשמה לטיול, סדרי התשלום וכו’…”.

הגבלת זכות הביטול: זכות הביטול לא תחול לגבי שירותי הארחה, נסיעה, טיסה, שייט, טיול מאורגן, חופשה או בילוי, אשר יתבצעו במלואם מחוץ לישראל.

כללי: בכל מקרה של ביטול טיול ע”י הנוסע ובכל מועד, לא יוחזרו הוצאות שנבעו בגין הנפקת אשרות ו/או רכישת שירותים מסויימים שנרכשו מראש עבור הנוסע ובידיעתו כי אין אפשרות לקבל בגינם החזר. נוה אקדמיה רשאית לקזז כל סכום ששילם הנוסע לאור ועל פי האמור לעיל.

ימי עבודה

הרשמת נוסע תעשה במשרד החברה. ימי העבודה של החברה הינם ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00. החברה סגורה ואינה פעילה בערבי וימי חג בארץ או בחו”ל.

שער הריבית לתשלומים באשראי

המחיר למשלמים במזומן ובאשראי הינו שונה. למשלמים באשראי תחול תוספת מחיר התלויה בסוג כרטיס האשראי ובמס’ התשלומים המבוקש. המחיר המצוין לתשלומים באשראי מבוסס על ריבית שנתית נומינלית בסך 11.5%. לקוח אשר יבחר לקבע את המחיר ולשלם את יתרת התשלום בשני שיקים דחויים בשקלים, יתבקש ביום מסירת השיקים להוסיף לשער החליפין הידוע תוספת של 1% בהתאם לרשום בטופס ההרשמה.

ביצוע טיול על-ידי החברה

הטיול מותנה במספר מינימלי של 20 מטיילים. נוה אקדמיה רשאית לבטל טיול עד 14 ימים לפני יציאתו. הודעה על ביטול תימסר לנוסע מייד עם קבלת ההחלטה. הכספים ששולמו, יוחזרו ללקוח במלואם לפי שער החליפין שהיה קיים ביום בו שולמו. נוה אקדמיה לא תהיה חייבת לשלם לנוסע פיצוי כלשהו מעבר לכספים שהוחזרו. הטיול יתבצע במתכונת של עד 36 מטיילים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לצרף זוג מטיילים נוסף בלבד למקסימום האמור. ייתכנו שינויים בסדר התכנית על פי לוח ימי וזמני הטיסות וכן ימי ושעות הפתיחה של האתרים לאורך מסלול הטיול. לעיתים אף יתכנו ויתורים על חלק ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ.

השתתפות בטיול

נוה אקדמיה שומרת לעצמה את הזכות לדחות בקשת השתתפות ו/או לבטל השתתפות של כל נוסע אשר עפ”י שיקול דעתה הבלעדי לא יוכל להימנות עם משתתפי הטיול ו/או עלול להכביד על מהלכו התקין של הטיול. מחובתו של כל נוסע ליידע בכתב את נוה אקדמיה, בטרם הרשמתו לטיול, על כל מגבלה פיזית ו/או בריאותית ו/או נפשית ו/או כל מגבלה אחרת שהיא, שיש בה כדי למנוע ו/או להכביד ו/או להקשות על השתתפותו של הנוסע בטיול ו/או על מהלכו התקין של הטיול. במקרה כזה יוחזר מלוא התשלום ששילם הנוסע עבור השתתפותו בטיול.

שערי חליפין

השער לתשלום עבור הטיולים המפורטים בפירסומי החברה יהיה שער המכירה להעברות והמחאות שבו מוכר בנק בישראל את מטבע החוץ. השער נקבע ביום העסקים האחרון שקדם למועד התשלום וכפי שפורסם בעיתון יומי בישראל. 

מחירים ומטבע

מחירי הטיולים המופיעים בפרסומים מבוססים על התעריפים, מחירי השירותים בארץ ובחו”ל לרבות מחירי כרטיסי טיסה וכן המיסים והאגרות בארץ ובחו”ל, כפי שהיו חודש לפני פרסום הטיול. ככל שיחול שינוי על פי דין בשיעור מיסי הנמל, היטלי הביטחון ו/או כל מס או היטל אחר החלים על הנוסע מיום ההזמנה ועד ליום הספקת השירותים יחול השינוי למעלה/למטה על הלקוח בלבד.

שערי המטבעות הזרים ביחס לדולר

החברה מצהירה בזאת כי שערי המטבעות הזרים האחרים ביחס לדולר לפיהם בנוי תחשיב העלויות של החברה, הינם אלו שהיו בתוקף כחודש לפני פרסום הטיול. עליה ביחס המטבעות הזרים במדינות בהם יתקיים הטיול (ין יפני, יורו, כתר דני, כתר שבדי, כתר נורבגי, דולר אוסטרלי, דולר ניו-זילנדי, דולר סינגפורי, פרנק שוויצרי, באט תאילנדי, יואן סיני, רובל רוסי ועוד…) מול הדולר תחייב את הנוסע לשלם תשלום נוסף בגובה ההפרש באם יהיה. גמר חשבון (גמ”ח) יבוצע בסמוך למפגש הקבוצה טרם היציאה לטיול.

מבצעים והנחות

החברה יוזמת מבצעים ו/או הנחות למחירי חבילות הטיולים שלה. החברה רשאית להפסיק את המבצעים ו/או ההנחות לכל טיול ולכל תאריך (אך אינה חייבת) עם הרשמתם של שישה נרשמים, או 60 יום לפני תאריך היציאה, המוקדם מן השניים ובלבד שלא נפגעה עסקה שביצועה כבר החל. המבצעים יחלו מרגע פרסום הטיול לראשונה. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

לחברה שיתופי פעולה עם ארגונים ו/או מועדוני צרכנות שונים (להלן: “מועדון צרכנות”). לקוחות אשר הינם חברי מועדון צרכנות נהנים מהנחה משתנה במחיר הטיול עם סליקת כרטיס האשראי של מועדון הצרכנות, וזאת בכפוף לאישור מראש של החברה בהתאם להקצאת מקומות ובכפוף להצהרתם בטופס ההרשמה. במידה והלקוח קיבל הנחה במחיר הטיול עקב סליקת כרטיס האשראי של מועדון צרכנות בניגוד להצהרתו כי כרטיס האשראי הנסלק אינו שייך למועדון צרכנות, הרי שהלקוח נותן בזאת את התחייבותו הבלתי חוזרת להשיב לחברה את ההנחה שקיבל, לחלופין נותן הן לנוה אקדמיה והן לחברת האשראי את הסכמתו הבלתי חוזרת לחייב את כרטיס האשראי שלו בגובה ההנחה שקיבל.

כלכלה

ליד כל מסלול יש פירוט מלא של מספר הארוחות הכלולות בו. תפריט הארוחות נקבע מראש ורמתן שונה ממקום למקום, כך גם סוג האוכל, גיוונו, כמויות ואופן ההגשה. ארוחות אלו כוללות שלוש מנות: מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. הזמנת משקאות או מנות נוספות כרוכה בתשלום נפרד. בערים בהם כלולה ארוחת ערב היא תוגש במלון או במסעדה. אין החברה מתחייבת לספק אוכל צמחוני, טבעוני, דיאטטי מיוחד גם אם הנוסעים מזמינים מראש. התקבלה בקשה לאוכל מיוחד על ידי נוסע כדוגמת בקשה לקבלת אוכל צמחוני, טבעוני, או דיאטטי מיוחד, תעביר החברה את הבקשה לספק השירות, אולם העברת הבקשה איננה בבחינת התחייבות מצידה כלפי הלקוח למילויה, אלא אם אישרה לנוסע בכתב כי בקשתו תקויים. בקשה זו בדרך כלל תגרור תוספת מחיר בהתאם לדרישת ספק השירות. ארוחות הבוקר שתוגשנה לנוסעים הן ארוחות בוקר קונטיננטליות, אלא אם יצוין אחרת. כלכלת הנוסעים במהלך הטיסה הינה בהתאם לתפריט הקבוע בחברת התעופה. נוה אקדמיה תדאג להעביר בקשות מיוחדות של הנוסעים לחברת התעופה, אולם אין זאת באחריותה לדאוג לקיום בקשה זו. ארוחות אלו הינן באחריות חברת התעופה בלבד. יש להביא בחשבון כי בחלק מהטיסות, לפעמים אף בטיסות סדירות, לא מוגש אוכל. ניתן לרכוש כיבוד במטוס (התשלום יעשה ע”י הנוסע המעוניין).

“חצי פנסיון”: באם בטיול מסוים צוין חצי פנסיון, משמעותו כי בטיול זה מעבר לארוחות הבוקר, תינתן ארוחה נוספת כל יום לפי מספר הלינות בבתי המלון. ארוחות אלו תוגשנה במלון או במסעדות מקומיות מחוץ למלון או בשילוב של השניים. ארוחה זו יכולה להיות ארוחת צהריים או ערב.

טיסות – ספקי שירותים שונים

הטיסות בהן מטיסה החברה את נוסעיה – אלא אם צויין אחרת, הן טיסות שכר. כרטיסי טיסה יהיו בתעריף קבוצתי הלוך ושוב. יצויין כי תעריף כרטיס טיסה קבוצתי מחייב יציאה וחזרה במועדים שנקבעו יחד עם כל הקבוצה. נוסע שירצה לצאת או לחזור במועד אחר יחוייב בתוספת למחיר. במקרה שעקב ביטול/שינוי הנסיעה ביוזמת הנוסע, תדרוש חברת התעופה סכום כלשהו בגין הביטול/השינוי. לאחר הנפקת הכרטיסים יחול סכום זה על הנוסע בנוסף לדמי הביטול/השינוי. בעסקאות מכר מרחוק, ביטול עסקה שלא במועדים הקבועים בחוק הגנת הצרכן –  הנוסע יידרש לשלם סכום נוסף לדמי הביטול, ככל שסכום זה יידרש על ידי חברות התעופה. מסלול וזמני הטיסות הם באחריות הבלעדית של חברות התעופה השונות וייתכן ששעות הטיסה ישונו לאחר הנפקת כרטיס טיסה, כל זאת על פי לוח הטיסות של חברת התעופה. במקרים בהם תחול הקדמה ביציאת הקבוצה ו/או איחור בחזרתה בשל שינוי מועד הטיסה והארכת מניין ימי הטיול מעבר למניין הימים הקבוע בפרסום, ישלם הנוסע לנוה אקדמיה תשלום נוסף בגין הימים הנוספים בעבור לינה, הדרכה, אוטובוס, ארוחות וכדומה. נוה אקדמיה לא תפצה את הנוסע בגין הקדמה או איחור טיסה של חברת תעופה. ייתכנו מקרים חריגים בהם ייאלץ נוסע בודד או חלק מהקבוצה לטוס טיסה/ות שונה/ות או נפרדת/ות ו/או בנתיב שונה מזה של שאר חברי הקבוצה (בין אם בטיסה בינלאומית ובין בטיסה פנימית). שעות הטיסה והמוביל במסלולים השונים עשויים להשתנות. נוה אקדמיה מודיעה בזאת מפורשות כי היא פועלת כמתווכת בין הנוסע לבין חברות התעופה, לפיכך, נוה אקדמיה מזמינה עבור טיוליה שירותים מאת ספקי טיסות ושירותים שונים כגון בתי מלון, אוטובוסים וכו’, בהתאם לפרטים המפורטים בתוכנית הטיול כפי שנבנתה על ידה ואשר פורסמו בחוברת הטיולים. החברה מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות ולמסור לספקי הטיסות והשירותים השונים את המידע הרלוונטי לעסקה. נוה אקדמיה לא תהיה אחראית בשום צורה לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות שאינן בשליטתה, אם יחולו אצל חברות התעופה ו/או ספקי השירותים. לפי אמנת מונטריאול, חברת התעופה הינה האחראית לנזקים שנגרמים כתוצאה מאיחור בטיסות או מאי הגעת כבודה, למעט במקרים מיוחדים כמו כח עליון. לכן כל טענה או תביעה בגין הטיסות ו/או שינויים שיתבצעו בטיול, כולל שינויים בתחילת הטיול הנובעים משינוי בטיסות או אי קבלה של מזוודות, תופנה ע”י הנוסעים ישירות לחברת התעופה. הנוסע מצהיר בזאת כי הוא קרא, הבין, יודע ומסכים, כי כל שינוי ו/או מחדל הקשור לחברות התעופה כגון: איחור בטיסה ובעקבותיו חוסר יכולת של נוה אקדמיה לבצע את תוכנית הטיול כלשונה, לא יהווה עילה לתביעה כנגד חברת נוה אקדמיה והאחריות במקרה זה תחול כולה על חברות התעופה. נוה אקדמיה תסייע ע”י מסירת כתובת חברת התעופה לשם הגשת תלונה/תביעה.

אשרות כניסה

יובהר בפני הנוסעים כי ישנם יעדי טיול המחייבים אשרות כניסה (ויזה), ואשר בלעדיהן לא תתאפשר כניסה ליעד הטיול, ומכאן שעל כל נוסע לסייע ככל שנידרש וכמיטב יכולתו למען קבלת אשרות כניסה. אי קבלת אשרת כניסה למדינה אינה עילה לביטול עסקה ולא תזכה את הצרכן בהחזר כספי מעבר לקבוע בחוק. במידה והנוסעים לא יקבלו אשרות כניסה מכל סיבה שהיא, חברת נוה אקדמיה לא תהיה אחראית על ביטול ו/או על דחיית הטיול, וכן לא תהיה חייבת בחובת שיפוי כזו או אחרת.

סבלות

ככלל, החברה אינה כוללת שרותי סבלות בטיוליה, אלא אם צויין אחרת בדף המסלול. נוסע אשר יזדקק לשירותי סבלות במלונות בטיולים בהם שירותי סבלות לא כלולים ויודיע על כך לחברה בעת מפגש הקבוצה, החברה תשתדל לספק לו שירותי סבלות וזאת תמורת תשלום נוסף בסך של 3 $ לכל מזוודה לכל כיוון בכל מלון. החברה תודיע לנוסעים המתעניינים, האם ניתן לספק שירותי סבלות, אם לאו. החברה תספק שירותי סבלות בבתי המלון היכן שהתחייבה לכך (העלאה/הורדה של המזוודות מן הלובי אל החדרים וחזרה עבור מזוודה אחת). כל סבלות אחרת (בשדות תעופה, במעברי גבולות, נמלי ים, מעבורות, תחנות רכבת וכו’) איננה כלולה.

 מדריך הטיול

מדריך טיול ישראלי של נוה אקדמיה יהיה מופקד על ניהולו וביצועו התקין של הטיול בחו”ל.

מובהר כי פרסום שמו של מדריך המתוכנן להדריך טיול מסוים הינו בגדר תכנון בלבד ורשאית החברה להחליפו במדריך ישראלי אחר. החברה תיידע את הנוסעים מיד עם היוודע דבר ההחלפה. אין בשיבוצו של מדריך בשלב מסוים התחייבות לכך שהוא אכן ידריך את הקבוצה. לעתים יפגוש המדריך את הקבוצה ישירות בחו”ל ביציאה משדה התעופה ולעתים יסייע בידם לבצע בידוק לטיסה עם סיום הטיול ולא יטוס עם הקבוצה חזרה לארץ.

 מיסי נמל בחו”ל

לעיתים, חלק ממיסי נמל בחו”ל, כמו למשל מס נמל מקומי של שדה התעופה, אינם כלולים במחיר החבילה. אלו הם מיסים שניתן לוותר על תשלומם בארץ. במקרה וכך פורסם, ישלם הנוסע מיסים אלו ישירות בחו”ל. 

בתי מלון, מיזוג בחדרים ובאוטובוסים

החברה מציעה מגוון רחב של בתי מלון במהלך הטיול אשר חלקם נמצאים במרכזי הערים וחלקם מחוץ לערים. בתי המלון מוזמנים זמן רב מראש ואולם במקרים אחדים ייתכנו שינויים עקב הזמנת יתר שביצע המלון. יש להביא בחשבון כי רשימת המלונות המצורפת לטיול מסוים איננה סופית, משכך יתכנו מקרים בהם חלק מבתי המלון המצוינים ברשימה יוחלפו לבתי מלון דומים וזאת אף לאחר היציאה מהארץ. במקרים של תערוכות ו/או פסטיבלים ו/או ירידים ו/או אירועים מיוחדים הלינה תוזז לאזור הקרוב ביותר האפשרי. במדינות רבות, בתי מלון של ארבעה כוכבים אינם ממוזגים. בתי המלון בהם ישוכנו הנוסעים בטיול מסויים הינם ממוזגים, רק אם צויין כך במפורש בדף הפרסום לטיול. יתר על כן: במלונות באירופה, כמו גם באוטובוסים, איכות המזגנים נמוכה מהמקובל בארץ, ובחלקם גם אין שירותי מעלית. הנוסעים מצהירים כי הם מבינים זאת ומקבלים זאת. לעיתים תספק החברה לנוסעים בית מלון ממוזג, למרות שלא צויין בפרסום שהינו ממוזג. במקרה זה לא תתקבל כל טענה לכך שהמזגן פעל חלקית או לא פעל כלל. האירוח בבתי המלון יהיה בחדרים זוגיים בעלי מיטה כפולה או שתי מיטות נפרדות כפי שייקבע ע”י בית המלון. חדרים לשלושה אנשים הם חדרים רגילים בתפוסה זוגית, אליהם המלון מכניס מיטה נוספת. זו יכולה להיות אף מיטה מתקפלת או כורסא שנפתחת למיטה. יובהר כי נוה אקדמיה אינה אחראית על הפעלתו היומיומית ו/או תקינות המתקנים במלון. נוה אקדמיה מתחייבת לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, אולם לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטתה.

חיסונים

באחריות הנוסע לבדוק בסניפי משרד הבריאות, לפני הרשמתו, את הצורך בחיסונים בהתאם למסלול הטיול אליו ירשם. ביטול בשל אי האפשרות או חוסר רצון של הנוסע לקבל חיסון, לא יפטור את הנוסע מתשלום דמי הביטול.

ביטוח נסיעות לחו”ל

נוה אקדמיה ממליצה לכל נוסע לרכוש פוליסת ביטוח נוסעים לחו”ל, בריאות, מטען וכיו”ב מתאימה עבור הטיול אליו נרשם, לרבות כיסוי מגוון הפעילויות השונות במסלול הטיול. מומלץ כי רכישת פוליסת הביטוח תתבצע עוד ביום הזמנת הטיול, וזאת על מנת לקבל כיסוי ביטוחי עבור ביטול הטיול מסיבה רפואית וכיו”ב טרם יציאה. כל נושא הביטוח הינו תחת אחריותו הבלעדית של הנוסע לטיול. נוה אקדמיה לא תהיה אחראית לנזקים ישירים ו/או עקיפים שיגרמו לנוסע, מכל סיבה שהיא. אין נוה אקדמיה אחראית לביטול / קיצור טיול בגין מצב רפואי כזה או אחר ו/או כל סיבה אחרת. נוה אקדמיה מודיעה בזאת מפורשות כי היא איננה סוכנות ביטוח ו/או חברת ביטוח המבטחת את הנוסעים. 

דפי התנאים הכלליים של החברה

אנו ממליצים בפניך לקרוא את דפי התנאים הכלליים של החברה, הפתוחים לעיון חופשי במשרדי החברה ומהווים חלק בלתי נפרד ממסלול הטיול.

הסכם התקשרות

מילוי טופס ההרשמה ושליחתו חתום לחברה מהווים הסכמה והבנה מלאה שלו, הסכמה והבנה מלאה של מסלול הטיול וכן הסכמה והבנה מלאה של “דף הפרטים החשובים הנוגעים להרשמה לטיול, סדרי תשלום וכו’…” אין בידי נוה אקדמיה היכולת להיות אחראית למידע בלתי מוסמך או בלתי בדוק שנמסר וסותר נתונים כתובים אלו או נתונים נלווים, אלא אם הם מגובים בכתב.

טפסים

נוה אקדמיה שולחת עבור כל מתעניין ו/או נוסע 3 טפסים, כדלקמן: מסלול הטיול המאורגן, תנאי ההשתתפות והפרטים החשובים להרשמה, וכן טופס הרשמה לטיול המאורגן. על הנוסע לוודא כי 3 הטפסים המוזכרים לעיל הגיעו לידו. נוה אקדמיה דורשת מכל נוסעיה לקרוא טפסים אלו, וכן דורשת ליצור עמה קשר במידה ואחד מהטפסים הנ”ל לא הגיע לידו ו/או במידה ונדרשת הבהרה כזו או אחרת.

אחריות והסכמת הלקוח

למען הסר ספק, מובהר ומוסכם בזאת כי במקרים בהם זהות הלקוח (בעל\ת כרטיס האשראי) שונה מזהות הנוסע, יחולו כל הסכמותיו ו\או התחייבויותיו של הנוסע על הלקוח.

בשל אופי העסקה והקושי לשמור עדות מדריך ו/או נציג חברה, הנוסע מסכים כי כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה תתיישן לאחר ששה חודשים מיום היווצרותה ו/או מיום חזרת הנוסע מהטיול המאורגן, והכל בהתאם לעניין.

בכל הטיולים המחירים כוללים גם:

  • טיסות הלוך ושוב
  • כניסות לאתרים המשולבים בטיול
  • אוטובוס תיירותי
  • מיסי נמל, בטחון ודלק בארץ ובחו”ל (מעודכנים לימי הזמנת הטיסות בחברות התעופה השונות בהתאמה), דמי רישום וכן תשר לנותני השירותים בחו”ל
  • מפגש קבוצה לפני היציאה

יש לשים לב כי:

  • המחירים המצוינים הינם לאדם בחדר זוגי בתפוסה זוגית.
  • הפעילות בשעות הערב כרוכה בתוספת תשלום אלא אם צוין אחרת במסלול הטיול.
  • מסלול הטיול מתאר את אתרי הביקור, אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה, סדר הימים והלינות. יתכנו שינויים בסדרי הביקורים, הלינות והארוחות.
  • לידיעתכם: מספר המקומות במחירים המפורסמים מוגבל. נוה אקדמיה שומרת לעצמה את הזכות להעלות את המחיר לנרשמים חדשים, בכל נקודת זמן.

החוברת מעודכנת לתחילת חודש פברואר 2020. מחירים, תאריכים וכל מידע נוסף יתעדכנו באתר שלנו וכן בדפי הפרסום שיצאו ממשרדנו. המידע ו/או המחיר העדכני והמחייב הינו זה שיימסר ע”י נציגי ההזמנות ממשרדי החברה בעת ההרשמה.

נוה אקדמיה (2001) בע”מ, ח.פ. 513174359 קרליבך 15 ת”א 6713217

Print Friendly, PDF & Email

טיולים מאורגנים

  • טיולי קרוז ושייט מפואר
  • משפחות
  • טיולים מאורגנים לציבור הדתי

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

  • פרו
  • צ’ילה
  • קובה
  • קוסטה ריקה
  • ארגנטינה
  • ברזיל
  • גוואטמלה
  • בוליביה
  • פנמה
  • אקוודור

טיולים מאורגנים לצפון אמריקה

  • צפון אמריקה

טיולים מאורגנים לאוסטרליה וניו זילנד

  • אוסטרליה
  • ניו זילנד

טיולים מאורגנים לאסיה

  • אינדונזיה
  • בורמה
  • הודו
  • ויאטנם
  • יפן
  • לאוס
  • נפאל
  • סין
  • סרי לנקה
  • פיליפינים
  • תאילנד

טיולים מאורגנים לאפריקה

  • טיולים וקרוזים מאורגנים לאפריקה

טיולים מאורגנים לאירופה

  • אוסטריה
  • איטליה
  • איסלנד
  • אירלנד
  • בלגיה
  • גיאורגיה
  • גרמניה
  • דנמרק
  • הולנד
  • הונגריה
  • יוון
  • מונטנגרו
  • סלובניה
  • ספרד
  • פולין
  • פורטוגל
  • פינלנד
  • צ’כוסלובקיה
  • צרפת
  • רוסיה
  • שבדיה
  • שוויץ

נוה אקדמיה

כתובת: קרליבך 15 תל אביב
טלפון: 03-5101555
פקס: 03-5168060
מייל: [email protected]

שעות פעילות

שעות פעילות החברה הינם בימי א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00.
מידע נוסף

מידע נוסף

  • תקנון טיולים מאורגנים
  • שאלות ותשובות
האתר נבנה ע"י סייטאיט שיווק באינטרנטSiteIT Logo
Scroll to top